سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس کالسکه اسپرینگ مدل اسپیدا

نظر

 

سرویس کالسکه اسپرینگ مدل اسپیدا

سرویس کالسکه اسپیدا یک کالسکه با کیفیت از برند ایرانی اسپرینگ است . برند اسپرینگ یکی از بهترین برندهای داخلی است و کالسکه های متنوع و با طراحی های به روز و استاندارد را ارائه می دهد. سرویس کالسکه اسپیدا نیز دارای امکانات فوق العاده و کارایی بالا است که می تواند تمام نیازهای والدین و کودک را فراهم کند. در این نوشته شما را با ویژگی های کالسکه اسپیدا آشنا می کنیم   .

ویژگی های کالسکه اسپیدا اسپرینگ

ایمنی کالسکه

اولین ویژگی که یک کالسکه خوب باید داشته باشد، حفظ امنیت کودک در هنگام جا به جایی است. این کالسکه دارای فریم آلومینیومی و مستحکم است که از کودک محافظت کاملی انجام میدهد.

سرویس کالسکه اسپیدا، مجهز به کمربند ایمنی y شکل است. این کمربند به صورت پنج نقطه ای بسته می شود و با گذشتن از روی شانه ها و پاهای کودک در یک نقطه وصل می شود. همچنین با داشتن قابلیت تنظیم، اندازه آن نیز تنظیم می شود و بالاترین امنیت را برای کودک ایجاد می کند.

برای محافظت بیشتر از کودک دارای گارد محافظ است که در جلوی کودک قرار می گیرد . این گارد به راحتی باز و بسته می شود و در هنگام قرار دادن کودک در کالسکه می توان آن را باز و بعد ار نشستن کودک آن را ببندید.

راحتی کودک

کالسکه اسپزینگ مدل اسپیدا دارای نشیمن جادار و بزرگ برای نشستن کودک است. قابلیت تنظیم تکیه گاه در سه حالت نشسته، نیمه نشسته و حالت خواب برای راحتی کودک در شرایط مختلف در نظر گرفته شده است.

قابلیت تبدیل سیت یا اتاق کالسکه به کریکات نوزاد نیز از امکانات دیگر کالسکه اسپیدا می باشد. این قابلیت این امکان را می دهد که از سیت کالسکه به تنهایی به عنوان سبد حمل نوزاد استفاده کنید.

کاور پای زمستانی نیز از دیگر امکانات کالسکه اسپیدا برای کودکان است. کاور پا نیز قابل جدا شدن است و به راحتی می توان در فصول گرم سال آن را جدا کنید.

سایه بان بزرگ و گسترده نیز از دیگر ویژگی های کالسکه اسپیدا است. سایه بان کالسکه اسپیدا در سه حالت قابلیت تنظیم دارد و با پوشانندگی مناسب از کودک در برابر خورشید محافظت می کند.

امکانات فنی کالسکه اسپیدا

این کالسکه دارای کمک فنر در دو طرف کالسکه است. کمک فنر باعث می شود در هنگام حرکت کالسکه، کودک احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

کالسکه دارای 4 عدد چرخ روان و با کیفیت از جنس eva است. چرخهای جلویی چرخان و قابلیت چرخش 360 درجه ای را دارند که حرکت در مسیرهای متفاوت را آسان می کند.

چرخهای عقب کالسکه دارای سایز بزرگتری نسبت به چرخهای جلویی است. چرخهای عقب بزرگ، جا به جایی کالسکه در مسیرهای ناهموار را آسان می کند.

کالسکه اسپیدا قابلیت تنظیم رو به جلو و رو به مادر را دارد. این ویژگی، راحتی مادر و کودک را در پی دارد.

این محصول دارای قابلیت جمع شدن آسان همراه با سیت کالسکه را دارد.

کریر اسپیدا

کریر سرویس کالسکه اسپیدا، قابلیت نصب بر روی اسکلت کالسکه را دارد. همچنین تا یک سالگی می توان از آن به عنوان صندلی ماشین نوزاد در خودرو استفاده شود.

ساک لوازم سرویس اسپیدا

ساک لوازم سرویس کالسکه اسپیدا یک کیف لوازم دوشی نوزاد است. در این کیف، زیر انداز تعویض نوزاد، محفظه نگهدارنده دمای گرم مواد غذایی را نیز دارد.