سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت و کاربرد مینی واش

نظر

 

مزیت و کاربرد مینی واش

بعد از تولد نوزاد، شستشوی لباس های نوزاد یکی از کارهای مشکل برای والدین مخصوصا والدین جوان به حساب می آید. لباسهای نوزادان کم حجم و بسیار لطیف هستند. همچنین لباس نوزاد را ممکن است چندین بار در شبانه روز نیاز به تعویض داشته باشند. خوشبختانه امروزه، مینی واش این کار را برای والدین آسان تر کرده است. انواع مینی واش که به آنها کهنه شور نیز می گویند برای شستشوی جداگانه لباسهای نوزاد بسیار کارایی دارند.

مینی واش ها می توانند تکمیل کننده ماشین های لباسشویی اتوماتیک و بزرگ باشند. بنا بر توصیه متخصصان و کارشناسان برای جلوگیری از عفونت و حساسیت در نوزادان، باید لباسهای نوزادان را جداگانه شست. مهم ترین کاربرد مینی واش ها شستشوی لباسهای نوزادان و لباسهای کم حجم است و این کار با استفاده از مینی واش آسان می شود.

مزیتهای استفاده از مینی واش

این وسیله برای زندگی امروزی بسیار کاربردی است. استفاده راحت و داشتن ابعاد مناسب و حمل و نقل راحت و .. از مزیتهای این ماشین لباسشویی کوچک است که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

کاربردهای متفاوت

در حالت عادی شاید فکر کنید که مینی واش فقط برای شستشوی لباسهای نوزاد و کودک به کار می رود. اما این وسیله کاربردی تنها برای شستشوی لباسهای کودکان مورد استفاده قرار نمیگیرد. بلکه برای شستشن لباسهای کم حجم بزرگسالان نیز کاربرد دارد.

برای خانه های دانشجویی، یکی از کاربردی ترین وسایل است. برای خانه های با متراژ کوچک تر، استفاده از مینی واش با داشتن ابعاد و اندازه کوچک تر نسبت به لباسشویی های معمولی راحت تر است. همچنین برای شستشوی دم دستی و زمانی که نیاز به شستشوی سریع لباسها در زمان اندک دارید مینی واش بسیار مناسب است. بنابراین بسیاری از خانواده ها، علاوه بر ماشین لباسشویی بزرگ، اقدام به تهیه مینی واش نیز می کنند.

شستشوی سریع

یکی از مهم ترین مزیتهای مینی واش، شستشوی سریع لباسها می باشد. این ویژگی برای مادران بسیار مهم است. زیرا بعد از هر شیر خوردن و یا غذا دادن به کودک، ممکن است نیاز به تعویض لباس باشد. در زمستان که لباسها دیر تر خشک می شوند، به همان اندازه ضرورت شستشوی زودتر و خشک کردن لباسها بیشتر نمایان می شود.

برنامه شستشوی آسان

مزیت دیگر مینی واش، برنامه شستشوی بسیار راحت آن است. ورودی آب و شستشوی لباسها در این وسیله نسبت به ماشینهای لباسشویی بزرگ که دارای برنامه های بسیار پیچیده هستند بسیار آسانتر است. برای ورود آب، کافی است شلنگ را به دستگاه وصل کنید و دستگاه را به اندازه لازم از آب پر کنید.

برنامه شستشوی مینی واش نیز بسیار ساده است و معمولا با یک تایمر عمل شستشو و آبکشی انجام میشود. تایمر 15 دقیقه ای مینی واش ها، عمل شستشو را در پایین زمان ممکن فراهم می کنند.

تمیزی بیشتر لباسها

مینی واش ها عمل شستشو را با کیفیت بالایی انجام می دهند. قابلیت چرخش لباسها در دو سمت، باعث می شود بین شستشوی لباسها با دست و مینی واش تفاوت زیادی نباشد. همچنین با مدیریت مقدار لباسها در هر شستشو، می توانید کیفیت شستشو را بهتر کنید.

ابعاد مناسب و وزن کم

مینی واش ها دارای ابعاد و وزن مناسب هستند. مینی واش ها در مدلهای ساده و دوقلو تولید می شوند. مدلهای ساده دارای یک مخزن استوانه ای شکل هستند. مدلهای دوقلو دارای دومخزن کنار هم هستند. در هر دو مدل ابعاد مینی واش نسبت به ماشین لباسشوهای معمولی کوچکتر است. این ویژگی حمل آن را به سفر و .. نیز ممکن و آسان می کند.